Jánoško wood jedinečné perá

Obchodné podmienky

                                                                                   OBCHODNÉ PODMIENKY

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich a Nás ako predávajúceho v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom E-shopu na webových stránkach janoskowood.sk.

Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu www.janoskowood,sk/obchodne-podmienky/.

Ako určite viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.

Ak niektorá časť podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito podmienkami.

 

1.     NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1.1.   Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar,

1.2.   Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie,

1.3.   Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu,

1.4.   DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov, Nie sa platcami DPH!

1.5.   E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese Dubková 163, LAZY POD MAKYTOU 02055, na ktorom bude prebiehať nákup tovaru, 

1.6.   Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o daní z pridanej hodnoty na Celkovú cenu, 

1.7.   My sme spoločnosť Matúš Jánoško WOOD, so sídlom Dubková 163, 020 55 Lazy pod Makytou, IČO 54 900 697, zapísaná v Obchodnom registri vedenom                 Okresným súdom v Považskej Bystrici, oddiel odbor živnostenského podnikania, vložka č. 330-29304, e-mail janoskowood@gmail.com, telefónne číslo                 +421905168440, právnymi predpismi označované ako predávajúci,

1.8.   Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe tovaru s Nami,

1.9.   Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope,

1.10.  Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru               a uzavretých zmlúv,

1.11.  Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci,

1.12.  Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete               potvrdenie Objednávky.

 

2.     VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE

2.1.   Kúpa tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu,

2.2.   Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru budeme               teda považovať za správne a pravdivé.

 

3.     UZATVORENIE ZMLUVY

3.1.   Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť iba v SLOVENSKOM jazyku,

3.2.   Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však                  nijak nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda              nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

3.3.   K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:

         a)    Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom  “Pridať do košíka), 

         b)    Informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH, spôsobu platby,  Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru, tieto informácie budú zadané v rámci                   tvorby návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH a Celkovej cene budú uvedené                       automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia,

         c)    Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová                       adresa,

         d)    V prípade Zmluvy, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, tiež informáciu, ako dlho Vám budeme Tovar dodávať,

3.4.   V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla                       “Objednávka s povinnosťou platby” Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše oboznámenie sa s súhlas s týmito Podmienkami,              v opačnom prípade nebude možné Objednávku vytvoriť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla “Objednávka s povinnosťou platby”            budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám. 

3.5.   Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, kedy Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke.             Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami.                   Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy, 

3.6.   Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, kedy Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší                 počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte kusov Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a             nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť budeme Vás kontaktovať a zašleme               Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte.

3.7.   V prípade, že v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinní Vám tovar za             túto Cenu dodať ani v prípade, kedy ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácií Vás budeme bezodkladne kontaktovať a           zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takomto prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu                   ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v               Cene sa považuje napríklad situácia, kedy Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či je navyše číslica.

3.8.   V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vniká záväzok na zaplatenie Celkovej ceny.

3.9.   V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť,             pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že             nie je potrebné opakovanie vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

3.10.  V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto                 zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.

 

4.     UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

4.1.   Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

4.2.   Pri registrácií Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

4.3.   Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslo. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a           nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

4.4.   Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.

4.5.   Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 1 rok nevyužívate, či v prípade, kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

4.6.   Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

 

5.     CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

5.1.   Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou                       uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež                 uvedená ceny za dopravu, prípadne podmienky , kedy je doprava zadarmo.

5.2.   Celková ceny je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi.

5.3.   Platbu celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

         a) Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková ceny                    splatná do IHNEĎ.

         b) Kartou online, V takom prípade prebieha platby cez platobnú bránu SHOPTET PAY, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné              na adrese: SHOPTET:COM. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do IHNEĎ.

         c) Dobierkou. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí                         Tovaru.

         d) V hotovosti  pri osobnom odbere. V hotovosti je možné hradiť Tovar v prípade prevzatia v Našej prevádzkarni. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere                 je celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

5.4.   Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Faktúra bude tiež                fyzicky priložená v Tovaru a dostupná v Užívateľskom účte, ak ho máte zriadený.

5.5.   Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až po tom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena                zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby.

 

6.     DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA NÁHODNEJ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORŠENIA PREDMETU KÚPY

6.1.   Tovar Vám bude doručený  spôsobom  podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať  z nasledujúcich možností: 

         a) Osobný odber na Našej prevádzke uvedenej v zozname prevádzok,

         b) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Packeta,

         c) Doručenie prostredníctvom dopravných spoločnosti Slovenská pošta, PPL SK, DHL, Packeta.

6.2.   Tovar je možné doručiť iba v rámci Slovenskej republiky,

6.3.   Tovar sme Vám povinní doručiť bezodkladne, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Pri plnení Zmluvy môžu nastať také skutočnosti, ktoré                  budú mať vplyv na termín doručenia Vami objednaného tovaru. O zmene termínu doručenia a o novom predpokladanom termíne doručenia objednaného tovaru              Vás budeme e-mailom bezodkladne informovať, pričom Vaše právo odstúpiť od Zmluvy týmto nie je dotknuté. Súčasťou Nášho oznámenia o novom termíne                    doručenia Tovaru je aj Naša žiadosť adresovaná Vám na vyjadrenie, či trváte na dodaní Vami objednaného Tovaru v novom termíne. V prípade osobného odberu            na prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

6.4.   Pri preberaní Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akéhokoľvek poškodenia túto skutočnosť                             bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k poškodeniu obalu, ktoré svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupu do zásielky, nie je Vašou                   povinnosťou Tovar od dopravcu prevziať. 

6.5.   Tovar ste povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase. Ak si doručovaný tovar neprevezmete podľa predchádzajúcej vety, e-mailom Vám oznámime, kde si                   môžete tovar prevziať, vrátane lehoty na jeho prevzatie alebo Vám  Tovar na základe Vašej písomnej žiadosti zaslanej najneskôr do 14 dní od kedy ste si mali                 Tovar prevziať, opätovne doručíme, pričom sa zaväzujete nám uhradiť všetky náklady spojené s opätovným doručením Tovaru. V prípade, kedy porušíte svoju                 povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4. týchto Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to,             že Tovar neprevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Ak tovar neprevezmete ani  v dodatočnej lehote, vzniká Nám právo od Zmluvy odstúpiť             z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme predmetné právo vykonať, je odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme.             Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na náhradu vzniknutej škody v sume skutočných nákladov na pokus o doručenie Tovaru, prípadne ďalšieho nároku               na náhradu škody, ak vznikne.

6.6.   Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť               Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zapla zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v              Zmluve a sú splatné  do 14 dní od doručenia e-mailu.

6.7.   Nebezpečie škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa 6.4. týchto                     Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na             Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky           dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

 

7.     PRÁVA ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY

7.1.   Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady

         7.1.1.  Zaväzujeme sa , že Vám Tovar dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.

         7.1.2.  Zodpovedáme za vady, ktoré má Tovar pri jeho prevzatí. Pri použitom tovare nezodpovedáme za vady vniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri tovare                        predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena. 

         7.1.3.  Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.
         7.1.4.  Ak dôjde k výmene Tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového Tovaru z Vašej strany.

         7.1.5.  Vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak ich neuplatníte v záručnej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za                        vady pri Tovare, ktorý sa rýchlo kazí, musíte uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, Inak Vaše práva zaniknú.

7.2.   Zaučujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru podľa 6.7. Podmienok je Tovar bez vád, najmä, že:  

         a)  má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Tovaru uviedli, prípadne také, ktoré možno                     vzhľadom na povahu Tovaru očakávať,

         b)  je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre tovar tohto typu obvyklé, 

         c)  zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené podľa vzorky, 

         d)  je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti, 

         e)  spĺňa požiadavky na neho kladené osobitnými právnymi prepismi, 

        f )  nie je zaťažené právami tretích strán.

7.3.    Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie) 

          7.3.1.  Ak je Vám Tovar doručený v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, žiadame Vás, aby ste takýto Tovar od dopravnej                           spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +421905168440 alebo emailom na                                                           janoskowood@gmail.com. V prípade zistenia zjavných vád (napr. mechanického poškodenia) ste povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu                           spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie. Na neskoršie  uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru,                       nebudeme prihliadať.

          7.3.2.  Právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na                       Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.

          7.3.3.  Záruka sa vzťahuje len sa výrobné vady Tovaru a vady spôsobené mechanickým poškodením. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatniť najmä                         na vady spôsobené opotrebovaním, mechanickým poškodením, používaním Tovaru v nevhodných podmienkach a pod.

          7.3.4.  Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo                       Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.

7.4.    Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácie)

           7.4.1.  V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1.2., môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť                                práva zo zodpovednosti za vady (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu, či listu na Naše adresy uvedené pri našich identifikačných údajoch, prípadne                          osobe na Našej prevádzkarni. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č.1. Podmienok.       

           7.4.2.  Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý máte                        záujem dostať vyrozumenie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, špecifikovaných v  bode 7.5.4. až                          7.5.8., si uplatňujete.

           7.4.3.  Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe Tovaru (faktúru), a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinní Vašu                                    reklamáciu uznať.

           7.4.4.  Za deň začatia reklamačného konania považujeme deň doručenia vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi (podľa bodu 7.4.3). V prípade, ak je Vaše                        podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písomne,                          najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného                              podania. 

           7.4.5.  Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle 7.4.4. tohto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy podľa bodu                           7.4.4 tohto článku, budeme považovať podanie za nepodstatné.

7.5.     Vybavenie reklamácie

            7.5.1.  Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len                                ,,Občiansky zákonník″) (špecifikovaných v bode 7.5.4.až 7.5.8.) uplatňuje, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr                            do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu                                    tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.

            7.5.2.  Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie                                 reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte od Zmluvy odstúpiť                               alebo máte právo na výmenu Tovaru za nový tovar, ak je to možné.

            7.5.3.  O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme                              informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený Tovar alebo Tovar vymeníme za nový tovar alebo                              Vám vrátime zaplatenú Cenu Tovaru, ak sa nedohodneme inak. 

            7.5.4.  Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu Tovaru odstránime bez zbytočného                                     odkladu.

            7.5.5.  Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu tejto súčasti, a to v prípadoch ak Nám                           tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na Cenu Tovaru alebo závažnosť vady.

            7.5.6.  Namiesto odstránenia vady Tovaru môžeme vždy vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti. 

            7.5.7.  Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Tovar mohli riadne užívať ako tovar bez vady, máte právo na výmenu Tovaru                             alebo máte právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale môžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po                             oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať.

            7.5.8.  Ak ide o iné neodstrániteľné vady, máte právo na primeranú zľavu z Ceny Tovaru.

            7.5.9.  Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, vrátením Ceny Tovaru, vyplatením primeranej zľavy z Ceny Tovaru, písomnou                            výzvou na prevzatie plnenia(Tovaru) alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.  

7.6.     Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia Tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane             spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Zákon o ochrane                 spotrebiteľa″), a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo                     zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších prepisov (ďalej  len ,,Zákon o                   ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku″). 

7.7.   Ak si uplatníte reklamáciu Tovaru: 

         a.  počas  prvých 12 mesiacov od kúpy Tovaru, môžeme Vašu reklamáciu zamietnuť len na základe odborného posúdenia, bez ohľadu na výsledok odborného                     posúdenia od Vás nebudeme úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Kópiu odborného posúdenia                               odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie Vám poskytneme najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie,

         b.  po 12 mesiacoch od kúpy a takúto reklamáciu sme zamietli, v doklade o vybavení reklamácie uvedieme, komu môžete zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak                 zašlete tovar na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znášame                 My bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak preukážete odborným posúdením Našu zodpovednosť za vadu Tovaru, môžete si reklamáciu uplatniť                     znova, počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Sme povinní Vám uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky                       náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

7.8.   V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní                   od prevzatia Tovaru. 

7.9.   V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva zo zodpovednosti za vady, ktoré  Vám vyplývajú z § 622 a z § 623 zákona č. 40/ 1964 Zb. Občiansky                    zákonník. Uzatvorením Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť prečítať si podmienky reklamácie Tovaru.

 

8.     ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

8.1.   K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku,           prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

8.2.   V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 Zákona o ochrane                         spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa  doručenia Tovaru. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu,             ktorej predmetom niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a v prípade,             že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete             odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Našu adresu uvedenú pri Našich identifikačných údajoch). Pre odstúpenie           môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu 4.2 Podmienok.    

8.3.   Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy, 

         a)  predaj tovaru, ktorého Cena  závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý nemôžeme ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na                                  odstúpenie od zmluvy,     

         b)  predaj alkoholických nápojov, ktorých Cena bola dohodnutá v čase uzatvorenia Zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich                       Cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré nemôžeme ovplyvniť,

         c)  predaj Tovaru, ktorý bol zhotovený podľa vašich osobitných požiadaviek, ktorý bol vyrobený pre Vás na mieru alebo Tovar určený osobitne pre jedného                            spotrebiteľa, 

         d)  predaj Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným, 

         e)  predaj Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol                  po dodaní porušený, 

          f)  predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak došlo                    k porušeniu pôvodného obalu, 

          g)  predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale, 

          h)  poskytovanie elektronického obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vašim predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty                 na odstúpenie od zmluvy a my sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.

8.4.   Lehota na odstúpenie podľa čl.8.2. Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od zmluvy odstupujete.

8.5.   V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v               odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, než Nám Tovar vrátite či preukážete, že došlo k jeho zaslaniu. Späť Nám Tovar prosím vracajte čistý,                   pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.  

8.6.   V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa 8.2. Podmienok ste povinní v lehote do 14 dní od odstúpenia Nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nám                           poverenej osobe na prevzatie Tovaru, pričom nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám. To neplatí ak sa dohodneme, že si Tovar vyzdvihneme osobne alebo                   prostredníctvom Nami poverenej osobe. Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Vy máte naopak nárok na to,           aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, ale len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali. 

8.7.   Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu           a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní. 

8.8.   My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v                   Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia Našich povinností zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak               ani pri vynaložení všetkého Nášho úsilia, ktoré možno od Nás spravodlivo požadovať, nie sme schopní  Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V           týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú Celkovú cenu za Tovar, a to v lehote 14 dní               odo dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste Celkovú cenu uhradili Vy, pričom tým               nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. 

8.9.   Od Zmluvy sme oprávnený odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, Keď Vám vznikla povinnosť Tovar prevziať.

 

9.     PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ

9.1.   Ako spotrebiteľ ste oprávnený podávať podnety a sťažnosti písomne alebo prostredníctvom e-mailu na: tn@soi.sk

9.2.   O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail,

9.3.   Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj, so sídlo: HURBANOVA 59, 91101 TRENČÍN, tel.č. 032/6400109.

9.4.   Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej           na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

 

10.      ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU SO SPOTREBITEĽMI

10.1.   Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: tn@soi.sk

10.2.   Ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť                     zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho                         riešenia sporov (ďalej len ,,Subjekt″) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v             znení neskorších prepisov (ďalej len ,,Zákon o alternatívnom riešení sporov″).

10.3.   Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva                         hospodárstva SR.                                                                                                                                                                                                                                                 https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

10.4.   Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.

10.5.   Ďalej máte právo začať riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke                                                                                               https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP 16 297,  resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&Ing=SK.

 

11.     ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

11.1.   Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u Našich identifikačných údajoch. My                   budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali. 

11.2.   Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnený zmeniť a doplniť tieto podmienky, táto zmena sa však nedotkne už                       uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv, ktoré bude uzavreté po účinnosti tejto zmluvy. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený                       užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový Tovar, zmena však nezakladá právo výpovede, keďže nemáme uzatvorenú               Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene Vám zašleme na                 Vašu e-mailovú adresu najmenej do 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Pokiaľ od Vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene nedostaneme výpoveď                         uzatvorenej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Tovaru                     nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná doba v prípade, že výpoveď podáte, činí 2 mesiace.

11.3.   V prípade vyššej moci alebo udalosti, ktoré nemožno predvídať ( prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.),                           nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po               dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.

11.4.   Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

11.5.   Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto podmienky a potvrdenia Objednávky so                       zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a buďte teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a                           Podmienky uložiť.

11.6.   Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

11.7.   Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 09.10.2022. 

 

PRÍLOHA Č.1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

Príloha č.1                                                     

                                                         FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

 

Adresát: Matúš Jánoško WOOD

                 Dubková 163

                 Lazy pod Makytou 02055

 

Uplatnenie reklamácie:

Titul, meno a priezvisko:

 

Adresa bydliska:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktúry:

 

Dátum objednania:

 

 

Dátum prevzatia tovaru:

 

Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):

 

Popis a rozsah vád tovaru:

 

Ako zákazník predávajúce požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

 

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/ iným spôsobom:

 

 

 

Prílohy:

 

Dátum:

 

Podpis:

 

 

PRÍLOHA Č.2 - FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Príloha č. 2                                                   

                                                FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

Adresát: Matúš Jánoško WOOD

                 Dubková 163

                 Lazy pod Makytou 02055

 

Uplatnenie reklamácie:

Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č.102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na náklade zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku) odstupujem od Zmluvy:

Titul, meno a priezvisko:

 

Adresa bydliska:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktúry:

 

Dátum objednania:

 

 

Dátum prevzatia tovaru:

 

Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):

 

Popis a rozsah vád tovaru:

 

Ako zákazník predávajúce požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

 

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/ iným spôsobom:

 

 

 

Prílohy:

Dátum:

Podpis: